{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سناریو

سناریو

وقتی وست دعوا شیشرو میشـ.. کنن و ما می‌خوایم جمعش کنیم و می‌ره تو دستمون

نامجون: ات همش تقصیر من بود که سر یه چیز کوچیک و مسخره داشتم باهات دعوا می‌کردم

جین: تو برو کنار نمی‌خوام دیگه بیشتر دستت زخمی بشه من خودم جمعشون می‌کنم

شوگا: منو ببخش اگه شیشه رو پرت نمی‌کردم اینطورم نمی شد

جیهوب: م... من کنترلمو کامل از دست داده بودم نمی‌دونستم چیکار می‌کنم پس لطفاً خودتو اذیت نکن خودم جمعشون می‌کنم

جیمین: برو کنار من خودم این ریخت و پاشو انجام دادم خودمم باید جمعش کنم

تهیونگ: خیلی درد داشت ببخشید،ام می دونی باید بگم اشتباه کردم پس لطفا خودتو اذیت نکن خودم جمعشون می‌کنم

جونگگوک: تو برو عقب دیگه نمی‌خوام از این بدتر بشی خودم ترتیبش رو میدم
دیدگاه ها (۰)

تولد مبارک نامیییییی💜💜💜🤘🏻

تولد مبارک بهترین لیدر دنیا 🥳💝✨

الفتک پارتی از کوک سلام من ات دو سالی میشه که با جونگکوک توی...

#سناریو_بی_تی_اس#درخواستی وقتی می خوایم با دوستامون‌ ( ۵ نفر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط