{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگر موندنی نیستین،

اگر موندنی نیستین،
تجربه‌ی خوبی باشین..
دیدگاه ها (۰)

برام مهم نیست چطوری قضاوت بشمخدا از رگ گردن بهم نزدیک‌تره .....

#آمین‌یارب❤

عاشق کسی باشکه اگر عاشقت نبود، میشد بهترین رفیقت ...

ولی واقعا آدما چقدر سادهبیخیال همدیگه میشن...◦•●

𝒑𝒐𝒓𝒐𝒇_𝒃𝒊𝒐#

سلام صبح بخیر دوستان عزیزم روز خوبی داشته باشین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط