اندیشیدن به پایانِ راه ، کاری بیهوده است !
اندیشیدن به پایانِ راه ، کاری بیهوده است !
وظیفه تو فقط اندیشیدن ،
به نخستین گامی است که برمیداری ...
ادامهاش خود به خود میآید !
سلام صبحتون بخیر🌸
وظیفه تو فقط اندیشیدن ،
به نخستین گامی است که برمیداری ...
ادامهاش خود به خود میآید !
سلام صبحتون بخیر🌸
- ۶۶۲
- ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط