{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب سیلام:)

خب سیلام:)
من سریع میرم سر اصل مطلب دیروز تولد یک فرشته بود درسته دیگه ویسگون نیست ولی من براش پست رو میزارم:)
تولدش دیروز بود و من خنگ یادم رفت پست بزارم):
اها راستی تولد این بانو: https://wisgoon.com/dark_123 بود:)
یک فرشته به تمام معنا درسته نیست ولی همونطور که گفتم پست رو میزارم:)
ممنون که با زمین آمدنت زمین را تبدیل به بهشت کردی:)
ممنون‌ که هستی:)
تولدش مبارک:)
این پستم تقدیم به ایشون:)
خیلی ببخشید میدونم دیروز بود:)
دیدگاه ها (۰)

اوخودااا خیلی کیوته:)

منو یاد سنگدل میندازه:)

پارت ۲۷ پرش زمانی **رزت : صبح بخیر کالیکس : صبح بخیر کامیلان...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط