{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میدونی با کراشم آخری هم تایپم؟؟🌚🫀

میدونی با کراشم آخری هم تایپم؟؟🌚🫀





ببین مثلا دارم زر میژنم✓
دیدگاه ها (۴)

باع شخصیتم تایپش اینه ISFJفشارر

آقا اسم این عمو رو یادم رفته ولی خیلی کراشعتیک تاک پاکیدم دد...

....آهنگو میخواهم

خاله میتسوری بی اعصاب میباشد@mitsurii_89باع

میدونی؟...مثلا:...😏😎🔥

من یه کصخلم 🗣بله بلهمن کصخلممممممممممممممتو این پست زر زر کر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط