{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدا میدونه باز چه چیز منحرفانه ای دارن باهم میگن😹

خدا میدونه باز چه چیز منحرفانه ای دارن باهم میگن😹
دیدگاه ها (۱۲)

واقعا؟:|

واتتتتتتتت?این دو عیز ریل شد دیگه😹

خب مگه جین مامان بی تی اس نی؟😹

مرخص شدم😻 😻 بخونید آگه میخواید بدونید چرا نبودم🎃 ..خب من ...

چه تفاهمی دارن این دو تا باهم جفتشون خدا هستن ❤️‍🔥😍🤩

باهم فرق دارن.....

*🔺به خدا ما خطرناک نیستیم، ما برادریم!*🎥 حجت الاسلام اسماعیل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط