{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش نجابت تو را خیلی ها داشتن ....

کاش نجابت تو را خیلی ها داشتن ....
.
.
.
#بخوان_شعر_سخن_ناب
دیدگاه ها (۰)

نجابت ایڹ نیست ڪہتو اوج رابطہ پاڪ بمونےهر وقتتو اوج اختلافخی...

درسته انگار تو قسمت جدید خیلی افتضاح بوده است مطمعن نیستم ها...

حسش خیلی سنگینه ای کاش کسی تجربه نکنه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط