{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایا فازم بدجورسنگینه

خدایا فازم بدجورسنگینه
یاازاین دنیادیلیتم کن
یاخودم لفت میدم...........
دیدگاه ها (۳)

#هویت

اگه دشمن نداشتمکه به قدرت خودمشک میکردم

#عوضــــــی

سلام صبحتون بخیر..........السلام علیک یامهدی ادرکنی.......

شد شد نشد از زندگی لفت میدم 🗿😃

بنده همین الان از ویسگون لفت میدم😂😂😂😂😂😂😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط