{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچ کس به عکسایی که میذارم نظر نمیده دیگه دلیلی نداره تو

هیچ کس به عکسایی که میذارم نظر نمیده دیگه دلیلی نداره تو ویس بمونم..
دیدگاه ها (۶)

)....: :'( :-(

این برای دوست خوبم نیلوفر

وایییی

کجا میذاری؟؟

دوستان یادتون باشه پیج منو در اسنپ چط دنبال کنید تو

《حیف ویس نداره ورگرنه پسته تو حلقش بود》

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط