{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنهاست...

تنهاست...
دیدگاه ها (۳۸)

خیلی سختهههه😔 😎 😝 😝 😜 😛 😃 😂 😄 😅 😆

کامنت بدید

بیچاره دلم که اینقدر تنهاست...

ولی اون همیشه تنهاست🥹❤️‍🩹

و شاید شب مثل ما تنهاست..‌‌‌‌......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط