{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خداجان!!!

خداجان!!!
بساطِ دلبرانه بهارت هنوز پهن است...
تازه به اواسط خردادش رسیده ایم...
بادهایِ بهار ، پشتِ شیشه می رقصند ،
گل های باغچه ، بذرِ امید به دلم پاشیده اند ،
انگار زمین و زمان ، مژده ی روزهایِ بهتری برایم آورده
زندگی جاریست....
بویِ بهشتت را می شود از هر ثانیه زندگی استشمام ڪرد
دلم یادت را میخواهد...
همین برایِ شادی ام ڪافیست!
جانان شڪر برای همه چیز....
#hastm
دیدگاه ها (۱)

#زیبا

#خاص

#کلیپ... 🥀

سلامتی تنهایکه هیچ وقت تنهامون نمیذارهتنها اومدیم تنها هم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط