در شهر تهران ۱۴۷۰۰۰ نفر ساکنان دو منطقه مرفه نشین (۱و۲) د
در شهر تهران ۱۴۷۰۰۰ نفر ساکنان دو منطقه مرفه نشین (۱و۲) دارای در آمد بدون شغل هستند! یعنی افرادی که شغلی ندارند اما از طریق ارث ، اجاره املاک و مخصوصا بهره بانکی در آمد هنگفتی دارند!!
- ۵۷۹
- ۲۵ شهریور ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط