#هیچگاه به کوچه بن بست ناسزا نگو،
#هیچگاه به کوچه بن بست ناسزا نگو،
رنج بن بست بودن برای کوچه کافیست.
رنج بن بست بودن برای کوچه کافیست.
- ۸.۷k
- ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط