{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شما چه کدوم مدل گوشی گرفتن هستید؟ من موقع ی تایپ ۴ هستم ح

شما چه کدوم مدل گوشی گرفتن هستید؟ من موقع ی تایپ ۴ هستم حالت عادی ۱
دیدگاه ها (۶۷)

من دی

همه بکنن و بگید تا کجا تونستید من تا ۵۰℅ تونستم....

من تایپ ISFP هستم شما چه تایپی هستید؟

من مهرماهی هستم شما هم بگید متولد کدوم ماهی هستید👌👌

من عاشق نیما تکیدو هستم😅🥰شما فنِ کدوم یوتیوبر یا بلاگر هستید...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط