{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اقاهه ،

اقاهه ،
جای اینکه روی دختر مردم بیفتی ،
سعی کن یکم روی پاهای خودت وایستی !
دیدگاه ها (۱)

:-(

دقیقااااا

تـویــی کِه بِــه جُمجُمـَـــت شِلیـــــک شِـه تیـــر نیــم ...

:-*

سعی کنسعی کن همیشه خودت باشیسهی کن درمورد قضاوت دیگران مضطرب...

یکم برا خودت ارزش قائل باشدختر🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط