{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش بودی....

کاش بودی....


همین
دیدگاه ها (۲)

اونایی ک ب ریاضی علاقه دارید...ساعت مخصوصتونم اومد...خخخخ

موفق خواهم شد.... نه فورا...ولی حتما

مگه زوره...

✘دَردهایِ مـَــرا اگَر بِخواهی هَم نِمیتوانی بِخوانــی...!✘

شهید خامنه ای

کاش بودی:)

کاش اینجا بودی..!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط