{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هردو دستم را به دعا برداشتم تا هرآنجا که خوشی هست تو آنجا

هردو دستم را به دعا برداشتم تا هرآنجا که خوشی هست تو آنجا باشی

🍀 🌹 🌹 🌺 🌹 🌹 🍀
دیدگاه ها (۱)

♥ ♥

.

.

رفیق هم توی خوشی ها پیش هم بودیمهم توی بدترین شرایطامید وارم...

عشق یعنی ساعت ها پیشش باشی ولی بهت دست نزن عشق یعنی دلش نی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط