{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حسادت احساس وحشتناکی است. به هیچ یک از رنج ها شبیه نیست،

حسادت احساس وحشتناکی است. به هیچ یک از رنج ها شبیه نیست، زیرا در آن هیچ گونه شادی یا حتی غم واقعی وجود ندارد. فقط رنج می دهد و بس. نفرت انگیز است.
دیدگاه ها (۱)

یه هوایی هم هست اسمشهوایِ یارِ ….

.دوست داشتن واقعی این نیست که با کادو و هدیه دادن و چهار تا ...

حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام می فرمایند:کسی که به سرنوش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط