{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مدرسه رفتن تو ایران ریسک سنگینیه 😐🤦🏾‍♀️

مدرسه رفتن تو ایران ریسک سنگینیه 😐🤦🏾‍♀️
دیدگاه ها (۱)

عررررررر عکسه چقد خشگلههههه

امروز چه روز گوهییی بودش یکی بیاد بحرفیم دختر باشه ها 😐

اسلاید یک یا دو؟ ☆از اعضا فیک بنویسم؟ بگید نه ام مینویسم 😐🤦🏾...

ابزار ادیت بزارم؟

ازت متنفرم کلمه ی خیلی سنگینیه🙁

روتین قبل مدرسه رفتن

اینجاست که گویند ریسک نکردن خودش ریسک بزرگیست ☺️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط