{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

توکه نیستی دست ودلم به هیچ چیزی نمی رود. شعرهایم بوی کهنگ

توکه نیستی دست ودلم به هیچ چیزی نمی رود. شعرهایم بوی کهنگی می دهند و قلم در دستانم می لغزند. دلخوشی من همین بودن توست هرچند به نیم‌نگاهی و به اندوهی که به بزرگی دنیا دردلم هست. مهناز ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ ۱۶:۵۰
#پست_جدید #خاصترین #تکست_خاص #عاشقانه #عشق #تکست_ناب #تنهایی
دیدگاه ها (۱)

#پست_جدید #خاصترین #تکست_خاص #عاشقانه #عشق #تکست_ناب #تنهایی

در شب کوچک من، دلهره‌ی ویرانی ست گوش کن وزش ظلمت را می‌شنوی ...

قوی باش تو میتونی💪😅🤷‍♀️#پست_جدید #خاصترین #طنز

ولنتاینتون پیشاپیش مبارک😅😅😅 #پست_جدید #خاصترین #طنز

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط