توکه نیستی دست ودلم به هیچ چیزی نمی رود. شعرهایم بوی کهنگ
توکه نیستی دست ودلم به هیچ چیزی نمی رود. شعرهایم بوی کهنگی می دهند و قلم در دستانم می لغزند. دلخوشی من همین بودن توست هرچند به نیمنگاهی و به اندوهی که به بزرگی دنیا دردلم هست. مهناز ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ ۱۶:۵۰ #پست_جدید#خاصترین#تکست_خاص#عاشقانه#عشق#تکست_ناب#تنهایی