{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بس کن رباب سر به سر غم گذاشتی

بس کن رباب سر به سر غم گذاشتی
فکر کن اصلا علی اصغر نداشتی
.
.
.
#علی_اصغر
#محرم
#آب
دیدگاه ها (۳)

#برجام #مذاکره #امریکا

#یا_حسین #عزاداری #بسیج #بسیجی #شهید #شهادت

#تحریم #مذاکره #امریکا #واردات

#یا_حسین #عزاداری

به روی دست مادر یادگار یک شهیدی... ❣️یا صاحب ‌الزمان (عج)، ف...

#حرمله زمانت را#بشناس..شب هفتم: #حضرت_علی_اصغر_(ع) علی اصغر(...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط