{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مگه الان غروب جمعس؟!

مگه الان غروب جمعس؟!
که هیچکس نیست و من دلم اونقدری گرفته که میخوام گریه کنم؟
مگه امروز جمعس که انقد دلم بیتابه؟! :)
دیدگاه ها (۶)

اونی کِه اِسمشـ‍ ‍و میزارن اِخ‍ ‍تیار فَقـط انتـخاب بـِین چَ...

یه خر شانس-_-

با هردوتاش مینویسم -_-بیشتر با دست راست*_*

-_-مترجم توانایی بودهخدا حفظش کنه-_-

دلم میخواد برم همچین مکانی....هیچکس نباشه انقد گریه کنم و به...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط