{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش یه مردی داشتم واقعی اینجوربود

کاش یه مردی داشتم واقعی اینجوربود
دیدگاه ها (۱)

الهییییی

بله این جمله خیلی خوب ومهمی دقت داشته باشین

بله مهم

بله دختری که خوبه ودرمقابلته قدرش روبدون آقا...

ـهمهمه‌ایـــــ‌ازاینــ‌همهـ‌‌تنـ‌ــهایـ‌ ـتنها رها اند دراسـ...

ادیته ولی ای کاش واقعی بود

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط