{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#نوستالژی

#نوستالژی
نصف بچگیم با این برنامه رفت😂
دیدگاه ها (۷)

#نوستالژییادش بخیر😂 خش افتادنش رو مخ بود😂 واای اون نوارای قه...

#نوستالژیکچل رو خیلی دوس داشتم😂

#نوستالژیخیلی خوشمزه بودن.یادمه تو مدرسه بهمون می دادن که با...

#نوستالژی😂

د- این چه شتیه خاطرات بچگیم دود شد رف-🗿💔

کل بچگیم با این صدا گذشت🥲دلم برا این صدا تنگ شده😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط