{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏زلزله اومد مردم از همین‌الان زیرانداز هارو بردارید برید

‏زلزله اومد مردم از همین‌الان زیرانداز هارو بردارید برید تو پارکا جا بگیرید واسه فردا
دیدگاه ها (۲)

صف توآلت عمومی فردا از ساعت 2 ظهر تا 5 بعدازظهر :))

آرایشگرﻯ هم شغل خطرناکیه ها !0°

نمی دانم آرزویت چیست!اما برای رسیدن به آرزویت ؛دستانم به آسم...

پدرم این جوری بود:4 ساله که بودم فکر می‌کردم پدرم هر کاری رو...

به به همین الان تهران زلزله اومد😍👍🏾🗣️

اپدیت گیووین تو دشویی +کپشن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط