{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

محکومیم به امید و مجبوریم به آرزو....!

محکومیم به امید و مجبوریم به آرزو....!

‌‌‌‌
دیدگاه ها (۵)

کجای جهان ایستاده ام که پر پریدنم نیست؟ 🔗🧚‍♂

خدا دلت را به یک جبران جانانه شاد گرداند♥️🖇

+ ما کسی رو جز خودمون نداریم :)

:)!

مجبوریم به دوام آوردن...

- ما مجبوریم به دوام آوردن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط