{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

غروب همیشه واسه من نشونی از تو بود نه .........

غروب همیشه واسه من نشونی از تو بود نه .........
دیدگاه ها (۳)

یهویی تو بارون همراه دوست جونیا

بای ما از ویس رفتیم

کامنت

شب خوش

کدوم غروب نشونی داد‌...

واسه قلب من... تو همیشه دلیل آرامشی 🖇💌•

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط