رتبه ی اول ایران در ابتلا به سرطان !
رتبه ی اول ایران در ابتلا به سرطان !
با وجود اینهمه آلودگی و پارازیت و استرسی که مردم هر روز دارن تحمل میکنن؛ همه جا هم پر شده از فست فودی و فلافلی و غیره، ماشالا همه هم که دودی و قلیونی و چیپس و پفک خوار، بعد تعجب میکنیم که چرا ایران تو دنیا بیشترین درصد ابتلا به سرطان رو داره !
انگار چاقو رو تا دسته فرو کنی تو جفت چشای خودت بعد بگی ای بابا چرا کور شدم ..
با وجود اینهمه آلودگی و پارازیت و استرسی که مردم هر روز دارن تحمل میکنن؛ همه جا هم پر شده از فست فودی و فلافلی و غیره، ماشالا همه هم که دودی و قلیونی و چیپس و پفک خوار، بعد تعجب میکنیم که چرا ایران تو دنیا بیشترین درصد ابتلا به سرطان رو داره !
انگار چاقو رو تا دسته فرو کنی تو جفت چشای خودت بعد بگی ای بابا چرا کور شدم ..
- ۸۱۰
- ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط