{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه بریده‌ی طولانی ولی خیلی قشنگ...

یه بریده‌ی طولانی ولی خیلی قشنگ...
دیدگاه ها (۰)

خاطره‌ای از شب اول ذی‌الحجه ۱۴۴۷ قمری.

البته قسط‌ها هم ناشی از خرید کتاب در ماه‌های قبل بودن... ولی...

یه دعای خیلی قشنگ 🌱الهی لاستیک نگاهتون‌توجاده ی شهدا پنجر بش...

سلام دوستان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط