خوشبختی ازان کسی است که درفضای شکرگزاری زندگی میکند ...چه
خوشبختی ازان کسی است که درفضای شکرگزاری زندگی میکند ...چه دنیا به کامش باشد چه نباشد چه ان زمان که می دود ونمی رسد.... وچه ان زمان که گامی برنداشته خود رادرمقصد می بیند...چرا که خوشبختی چیزی جز ارامش نیست..ً..لحظه هایتان ارام...
- ۱.۵k
- ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط