{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واییی نعمتیاننن شمعدونیییییی واییییی سارا ریفوزه😂👐🏻

واییی نعمتیاننن شمعدونیییییی واییییی سارا ریفوزه😂👐🏻
((نمیدونم ریفوزه رو درس نوشتم یا ن))
دیدگاه ها (۱۰)

اهنگ کریسمس مبارک از استری کیدز نمیدونم کریسمس رو درست نوشت...

وایییی واییییییی واییییییییییییی فکر کنم رکرد زدم تو یک ساع...

میخوام یه ایده ی جدید بهتون بدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط