{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سم به خدا 🤣🤣

سم به خدا 🤣🤣
دیدگاه ها (۵)

سلام سلام ستاره های من🥹ببخشید دیروز نتونستم ادامه بدم چون نت...

من میرم اون دنیا برمی‌گردم اینقدر صداشون قشنگه نظر شما چیست ...

این۳ نفر خدایی ترکوندن🤣

بازم حرفی ندارم⁦(๑´•.̫ • `๑)⁩

آرمی =کارخونه سم سازی🤤🤩 (خدا وکیلی این چه کاریه اخههه)

سم سم سم سم سم سم سم سم سم سم سم سم سم سم سم سم سم سم سم سم

سم سم سم سم از خنده جر نخورین ۰🤣🤣🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط