خدایاااا د بس کووووو
خدایاااا د بس کووووو
چنی هایی اذیتم بنی
ده خسته نبی تو نه خدا ولم کوووووو..
چنی هایی اذیتم بنی
ده خسته نبی تو نه خدا ولم کوووووو..
- ۱.۳k
- ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط