{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من خیلی جلوی خودم گرفتم ولی من از حرف زدن دخترای لوس متنف

من خیلی جلوی خودم گرفتم ولی من از حرف زدن دخترای لوس متنفرم. ::>_<::
گفتم که بدونید
دیدگاه ها (۲)

السای داغون

سلامتی رفیقی که پیشمون نیست ولی توی قلبمونه !به یادمون نیست ...

اگر بازی خوب میشناسید بگید لطفا

مدل های مختلف چشم

از خودم متنفرم که اتقد بهت گفتم ((دوست دارم))

برای حرف زدن با خودم

من نیاز به هیچکس ندارمخودم خودمو لوس میکنمخودم خودمو ایگنور ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط