یکی از کاربران شبکه اجتماعی به این صفحه در فیسبوک ( بچه پ
یکی از کاربران شبکه اجتماعی به این صفحه در فیسبوک ( بچه پولدارهای تهران) واکنش نشان داده و گفته است :
“پولدارهای تهران” پیجِ رسمی بزنند. بزنند که چی مثلن؟
که عقدههای حقارت خودشان و ماشینهای میلیاردی و … را بزنند توی صورت کسانی که هشتشان گروی نهِشان است.
بله بله! شما هم در قلبِ تهرانِ عاصی جکوزی و فیلان دارید و بقیه ندارند. آفرین! تهوع عبارتیست عاجز؛ از بیان آنچه در گلوی آدم بعد از دیدن این عکسها بالا و پایین میرود.”
کاربر اجتماعی دیگری نوشته است:
” آخه لعنتی توی کشوری که بیشتر مردمش مشکل اقتصادی دارند تو جوجه از کجا پول میاری که با ماشین چند میلیاردیت عکس میزاری ژستم میگیری…”
“پولدارهای تهران” پیجِ رسمی بزنند. بزنند که چی مثلن؟
که عقدههای حقارت خودشان و ماشینهای میلیاردی و … را بزنند توی صورت کسانی که هشتشان گروی نهِشان است.
بله بله! شما هم در قلبِ تهرانِ عاصی جکوزی و فیلان دارید و بقیه ندارند. آفرین! تهوع عبارتیست عاجز؛ از بیان آنچه در گلوی آدم بعد از دیدن این عکسها بالا و پایین میرود.”
کاربر اجتماعی دیگری نوشته است:
” آخه لعنتی توی کشوری که بیشتر مردمش مشکل اقتصادی دارند تو جوجه از کجا پول میاری که با ماشین چند میلیاردیت عکس میزاری ژستم میگیری…”
- ۸۱۲
- ۱۹ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط