{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تحمل کردن این که نیستی خیلی سخته😢 😢 😢 😢

تحمل کردن این که نیستی خیلی سخته😢 😢 😢 😢
دیدگاه ها (۱)

😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢

تولدت مبارک کاپیتان دوست داشتنی😘 😘 😘

😧 😧 😧 😧

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

یه ادیت باحال از کانکی

خیلی سخته واقعا سخته کسایی که تجربه کردن میدونن

خیلی سخته تحمل اینکه هنوز دوستت دارم ولی تو حتی اسمم رو یادت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط