یه بار رفتم بانک ملی ۳ ملیون تومن نداشتن بهم بدن.
یه بار رفتم بانک ملی ۳ ملیون تومن نداشتن بهم بدن.
فکر کنم تازه پیش پای من اختلاس کرده بودن 😕
فکر کنم تازه پیش پای من اختلاس کرده بودن 😕
- ۶۹۶
- ۰۷ شهریور ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط