{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🍃 🌸

🍃 🌸
دلتنگی هم حس جالبی است
داغ نیست
اما میسوزاند..
دیدگاه ها (۲)

🍃 🌸 گفتی به احتمال قوی مال من شویعمریست دلخوشیم به این احتما...

💙

💙 💙 💙 💙 💙 💙 💙

💙 💙 💙 💙

خیلی باحالههههه حس جالبی به آدم میده

شرکت در دتیزززز دایسو

قشنگترین حس؟یه لیوان چای داغ و حال خوب🥰شما بگید قشنگترین حس ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط