.
.
مدتی ست عاشقانه هایم
به درازا کشیده
این بار سرت را درد نمی آورم
خواستم بگویم
در یخچال چیزی نداریم ،
پایم را هم که بیرون بگذارم
از گنجشک های همیشه منتظرِ خرده نان هایت
تا گربه ای که فقط از دستِ تو غذا میخورد
احوالت را می پرسند
من هم جوابی ندارم به آن ها بدهم !
خلاصه فکرهایت را بکن
اگر نیایی
همه باهم از گرسنگی میمیریم ...
.
مدتی ست عاشقانه هایم
به درازا کشیده
این بار سرت را درد نمی آورم
خواستم بگویم
در یخچال چیزی نداریم ،
پایم را هم که بیرون بگذارم
از گنجشک های همیشه منتظرِ خرده نان هایت
تا گربه ای که فقط از دستِ تو غذا میخورد
احوالت را می پرسند
من هم جوابی ندارم به آن ها بدهم !
خلاصه فکرهایت را بکن
اگر نیایی
همه باهم از گرسنگی میمیریم ...
.
- ۲۵۴
- ۱۴ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط