ﺣﺎﻟــَﻢ ﺧــﻮﺏ ﺍَﺳﺖ...
ﺣﺎﻟــَﻢ ﺧــﻮﺏ ﺍَﺳﺖ...
ﺍَﻣـّـﺎ ﺩَﺭ ﺣــﺎﻟَﺖِ ﺧـُـﻨﺜـی ﺑِﻪ ﺳـَـﺮ ﻣــﯿﺒَﺮﻡ
ﻧـَـﻪ ﺧﻮﺷﺤـﺎﻟَﻢ... ﻧـَـﻪ ﻧﺎﺭﺍﺣـَـﺖ...
ﺍَﻓﺴُــﺮﺩﻩ هَم ﻧﯿـﺴﺘــَﻢ...
اَمّا دِلَم گِرفته اَست...
نِمیدانَم بِه چِه چیز یا بِه چِه کَسی
فِکر کُنَم تا کَمی آرام شَوَم...
حَتی نمیتَوانَم حالَم را توضیح بِدَهَم
ﺧُﻨﺜـی هَستَم اَمّا...
به اَندازِه تَمامِ دُنیا فِکرَم دَرگیر اَست
وَ مَن ﺣﺎﻝِ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫــﺎﯾَﻢ را ﺩﻭﺳــت نَدارم....
nasi76
ﺍَﻣـّـﺎ ﺩَﺭ ﺣــﺎﻟَﺖِ ﺧـُـﻨﺜـی ﺑِﻪ ﺳـَـﺮ ﻣــﯿﺒَﺮﻡ
ﻧـَـﻪ ﺧﻮﺷﺤـﺎﻟَﻢ... ﻧـَـﻪ ﻧﺎﺭﺍﺣـَـﺖ...
ﺍَﻓﺴُــﺮﺩﻩ هَم ﻧﯿـﺴﺘــَﻢ...
اَمّا دِلَم گِرفته اَست...
نِمیدانَم بِه چِه چیز یا بِه چِه کَسی
فِکر کُنَم تا کَمی آرام شَوَم...
حَتی نمیتَوانَم حالَم را توضیح بِدَهَم
ﺧُﻨﺜـی هَستَم اَمّا...
به اَندازِه تَمامِ دُنیا فِکرَم دَرگیر اَست
وَ مَن ﺣﺎﻝِ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫــﺎﯾَﻢ را ﺩﻭﺳــت نَدارم....
nasi76
- ۱.۵k
- ۰۶ اسفند ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط