{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کـم حوصله ام مثل گلی اول پاییـز.....کلافه و خسته لطفا کام

کـم حوصله ام مثل گلی اول پاییـز.....کلافه و خسته لطفا کامنت طولانی نزارید متشکرم
دیدگاه ها (۲۴)

گاه آدمی تنهاتر از آن است که سکوتش می گوید.

شانه های پهن دست های زخمی غرور لعنتی دلیل نمی شود پشت سبیلم ...

فک نمیکنم این پست مورد داشته باشه که حذف کردین

رفاقت با بعضی از آدما مثل بعضی از داروها عوارض جانبی داره

کامنتارو لایک کنید🙃🎀کامنت نزارید لطفا🥸🎀

تیم ممدگلی و نانا

>>>>>>خوشکلا واقعاااااا. . منو ببخشید :))کپشنو بخون لطفاببخش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط