{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام دوستان عزیزم من دیگه نیستم و این برنامه رو میخوام پا

سلام دوستان عزیزم من دیگه نیستم و این برنامه رو میخوام پاک کنم میدونم قول دادم بمونم و فعالیت کنم ولی دیدم کم کم دوستام رفتن و منم تنها شدم بخاطر همین دیگه هیچ وقت نیام شرمنده که زدم زیر قولم ببخشید و این دیگه واقعا خداحافظی من از طرف همه تون بود بای بای دوستون دارم ممنونم بابت اینکه باهام همراه بودیت ممنونم بای بای🤍🙏🏻
دیدگاه ها (۷)

بازگشتم به ویسگون

فعالیت کم

ساکورا هارونو

سلام بچه ها بلاخر برگشتم و واسی همیشه هم برگشتم♥

وای نه

دوزتان دیگه واقعا بسه خیلی موندم تو ویسگون و خب بهتره که دیگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط