{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این اولین جمعه سال جدید

این اولین جمعه سال جدید
قرن جدید
وهمچمین مزخرفترین جمعه سال هم هست
کاش بقه روزا مثل امروز نباشه
زود تموم شو جمعه لعنتی 😔😐😔😐
دیدگاه ها (۵)

بودنت حس خوبیه ...بی مخاطب

زندگی باید کرد ...

لذت بخش 😍آرامبخش😍جای تو خالیه مهربونم 💋❤️tahere❤️💋

روزای سال نو قشنگیش ب بودن دوستای گل ک داریم

امروز سالگرد اولین کنسرت حامیمهبه قول خودش خداروشکر که این ر...

از همتون معذرت میخوام که این همه بدرد نخور بودم کاش حداقل یه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط