جانانَم...❣
جانانَم...❣
داشتنت خوشبَختی،
بودنت اُمید
و دستانت پَناه من اند ،
بِمان با مَن
تا ڪـامِ زندگی را
با فِنجان فِنجان #عشق، شيرين كنيم💞
داشتنت خوشبَختی،
بودنت اُمید
و دستانت پَناه من اند ،
بِمان با مَن
تا ڪـامِ زندگی را
با فِنجان فِنجان #عشق، شيرين كنيم💞
- ۴.۸k
- ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۲۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط