{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#پیام_ناشناس

#پیام_ناشناس
حرفم اینکه خیلی خیلی دوستت دارم
دیدگاه ها (۱)

#پیام_ناشناسکسی دل شکسته خیلی نامردن

خیلی سخته تحمل اینکه هنوز دوستت دارم ولی تو حتی اسمم رو یادت...

خیلی دوستت دارم عیشق من

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط