{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیــــــــچ چــــــــیز . . .

هیــــــــچ چــــــــیز . . .
لــــــــذت بخش تر از این نیست کــــــــه . . . !!!
یــــــــک نفــــر احساست را بفــــــــهمد . . .
بــــــــدون اینــــــــکه مجبــــــــورش کنی . . . . . . .

#غم
#گریه
#بغض
دیدگاه ها (۴)

ببخشید دیشب یوهو رفتم تو فاز دیالوگی:|بگیددددددد

هرکی میخواد فقط بیاد جلو وایسه اینا سنگ هم تو دستمه

...

کــ ـــاشــ یـ ـکـے بـــ ــــ ـود

سلام‌رفیق منبعضی ناراحتی ها را هیچ وقت نباید فراموش کرد بعضی...

غم پشت لبخند پارت ۸ا.ت: هیونجین.. خوبی؟؟هیونجین: اره خوبم......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط