{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😊 مرسی که بودی

😊 مرسی که بودی
ازت تشکر میکنه که هستی
دیدگاه ها (۱)

#girl

شاید از ویس برم خداحافظ همگی/👋 فرهود کیمیا فاطی فندق علیایت...

رفت دل من رفت 😊 =😢

😖

تورو به امام حسین چیه من فقط میخواستم ازت تشکر کنم

«تو گوجو ساتورو هستی»_چقدر یک نویسنده می‌تونه ازت متنفر باشه...

تو کی بودی که ترامپ هنوز ازت میترسه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط