{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوشبختی یعنی ...

خوشبختی یعنی ...

قدم زدن در بن‌بست #تُ ...!
دیدگاه ها (۱)

ساز هم با نفس گرم #تُآوازی داشت بی #تُ دیگر سر ساز و دل آوا...

به سگی 3 روز غذا بدیداین کار شما رو تا 3 سال فراموش نمیکنه.....

من رسیدم ته بن بست😂🗿

خوشبختی یعنی این

هرجا کم آوردم به بن بست خوردم بوی محرمش اومد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط