در هر زن دو انسان زندگی میکند...
در هر زن دو انسان زندگی میکند...
یکی که مثل همه زندگی میکند و
یکی که همیشه عاشق است و منتظِر...
#چیستا_یثربی
#ازدواج
یکی که مثل همه زندگی میکند و
یکی که همیشه عاشق است و منتظِر...
#چیستا_یثربی
#ازدواج
- ۹۹۹
- ۰۱ مهر ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط