{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوشحالم که کنارم تو هستی

خوشحالم که کنارم تو هستی
نبینم کنار یکی دیگه بشینی
همونی که خواستی
تو بودی
هعی:)
دیدگاه ها (۱)

جونم گذشتاز وقتیمن شدم شما

خدا نگهدار زندگیاز تو متنفرمخیلی عجیبیمنو از خودم متنفر کردی

فاز من یکجوریهکه نباید هر گور خری بفهمهمن غمگینم یا شاد

-😃 😃 😂 😂 😂 +چته-دارم میخندم😂 😂 😂 +به چی- به عشق😂 😂 😂 😂 😂

من اگه تصمیم بگیرم که دیگه تو رو نبینم، اگه رو مژه هام بشینی...

تو قشنگی اما کنار من قشنگتری من خوشحالماماکنار تو خوشحالترین...

بودی تو کنارم....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط